L.O.

Turnen

Beweging is belangrijk voor alle kinderen. Al spelenderwijs worden de kinderen vertrouwd gemaakt met kruipen, rollen, ...

De kleuters krijgen 1 lesuur turnen van meester Koen. Ook de kleuterjuffen geven 1 lesuur turnen op de speelzolder.

De lagereschoolkinderen krijgen tevens 1 lesuur turnen per week.

Voor de turnlessen dient ieder kind van de lagere school een school-T-shirt, een zwarte of blauwe korte broek en turnpantoffels te dragen.

Zwemmen

Onze haaien gaan wekelijks zwemmen op dinsdagmorgen. Ouders mogen de kleuters vergezellen om hen te helpen bij het aan- en uitkleden en om hen mee te begeleiden van en naar school. Indien je interesse hebt om de kleuters te begeleiden, gelieve een seintje te geven aan de kleuterleiding. Het zwemmen kost 0,50 EUR per zwembeurt. Indien je kind niet kan of mag zwemmen of turnen, gelieve dit dan schriftelijk mee te delen.

Ieder kind van de lagere school gaat 1 uur per week zwemmen in het plaatselijke zwembad, het Michielsbad.

Voor de zwemlessen dient ieder kind zijn zwemgerief in een zwemzak van school te steken.

Kleding

• Een school-T-shirt kan op het secretariaat aangekocht worden voor de prijs van 12 EUR.
  • Een zwemzak kan je kopen op het secretariaat voor 5 EUR.  Alle nieuwe kinderen krijgen een zwemzak gratis.

Mogen wij vragen alle spullen van een naam te voorzien.